Днес Amazon пусна червена версия на своя умен високоговорител Echo. Той е част от (RED) серията, която събира средства за борбата срещу СПИН.

Освен уникалния цвят (RED) Echo е идентичен с обикновената версия. Единствената разлика е, че за всеки продаден (RED) Echo Amazon ще дари 10 долара за благотворителност. Много технологични компании са създавали (RED) продукти в миналото, за да подпомагат благотворителни каузи. Apple например е известна с пускането на множество iPod-и и аксесоари през годините, включително и (RED) iPhone-и в подкрепа на благотворителната организация.

Тагове:
Най-четени
Всички

Дамата, която ужили Google и Apple с милиарди, подгони Amazon

57 | 17.07.2019
Още от Tech

Големи претенции, слаби резултати: Lenovo Z6 Pro се изложи в теста на DxOMark (ВИДЕО)

12 | Преди 19 ч.