По време на последното тримесечие на 2018 г. няколко производители отчетоха сериозни спадове в своите смартфон продажби, но според нов доклад на Consumer Intelligence Research Partners операционните системи нямат вина за това.

Проучвайки 500 потребители, базирани в САЩ, организацията е установила, че 9 от всеки 10 души е предпочел да се придържа към избраната от него операционна система през месеците октомври, ноември и декември. По-конкретно тези 92 процента от Android потребителите са избрали да не отиват в другия лагер, където пък също толкова впечатляващите 91 процента от iOS потребителите са останали лоялни на телефоните на Apple.

Според Consumer Intelligence Research Partners това са най-високите нива, измервани някога, и те продължават тенденцията за растеж на лоялността, която се наблюдава в последните няколко тримесечия. До голяма степен това се приписва на факта, че повечето потребители вече са доволни от постоянството и функциите, които сегашната им операционно система предлага. Това, заедно с подобрения в цялостното качество и надеждността също допринася за по-дългите цикли на ъпгрейд, които наблюдаваме напоследък.

През Q4 2018 Android смартфоните са отговорни 62 процента от всички смартфон активации в САЩ. От друга страна заделените проценти на iOS са 37.

Това е спад с 2 процента за Apple спрямо пазарния дял през същото тримесечие за 2017 г., както и драстичен спад спрямо 50-те процента дял, които компанията имаше при пускането на iPhone 6 и iPhone 6 Plus през 2014 г.

Обновете вашия Windows и Office със специалните оферти на GoodOffer24

---

Спечели Samsung Galaxy Note 9 в новата инициатива на Go Guide - Go Guide Awards

 

Оцени:
Рейтинг: 5
Тагове:
Най-четени
Всички

iPhone 11 с „невидим“ ъпгрейд на камерата

75 | 22.04.2019
Още от Tech

98-инчовият 8K телевизор на Sony ще струва $70000

127 | Преди 15 ч.