Samsung представи рекламната мултиплатформена кампания за своите QLED 8K телевизори "Творим история" съвместно със CNN Films, която е в чест на 50-годишнината от кацането на Аполо 11 на Луната през 1969 г. Тогава силата на телевизията направи хората по света свидетели на едно от най-значимите постижения на човечеството. През 2019 г. Samsung започва друг етап в историята на телевизията с QLED 8K, което ще ни позволи да гледаме видео съдържание в най-високата резолюция, възможна досега.

 

Рекламната кампания "Творим история", посветена на QLED 8K телевизорите, включва кадри от кацането на Луната, лицензирани от документалния филм APOLLO 11. Това лято Samsung ще спонсорира и телевизионната му премиера по CNN на 23 юни. Тогава ще бъде пусната и специална 60-секундна версия на рекламата "Творим история" на Samsung. Режисиран и продуциран от Тод Дъглас Милър, APOLLO 11 е създаден от новооткрити, непоказвани 70-милиметрови архивни кадри и над 11 000 часа неописани аудиозаписи от NASA и Националния архив.

APOLLO 11 е истинско кинематографично събитие, което отвежда зрителите на историческата мисия на NASA, водена от астронавтите Нийл Армстронг, Бъз Олдрин и Майкъл Колинс, които са първите хора, стъпили на Луната преди 50 години. В допълнение към телевизионната премиера на APOLLO 11 на 23 юни филмът ще бъде излъчен на 29 юни (събота) и 20 юли (събота) от 21:00 часа по CNN.

Вижте още: Samsung скоро ще обяви бъдещето на Galaxy Fold

Тагове:
Най-четени
Всички

Операционната система на Huawei с име за Европа. Ще бъде по-бърза от Android

262 | 14.07.2019
Още от Tech

Поставянето на Huawei в черния списък предизвиква масови уволнения в САЩ

39 | Преди 11 ч.